سرانجام سامسونگ رايانه لوحي “گالكسي تب” را كه با نسخه 2.2 نرم‌افزار آندرويد كار مي‌كند، به معرض نمايش گذاشت.

 

به گزارش ایسنا اين دستگاه كه از اول ماه اكتبر به بازار روانه مي‌شود، مي‌تواند براي وبگردي، تماشاي فيلم، خواندن كتاب‌هاي الكترونيكي، ناوبري با استفاده از GPS و حتي تماس‌هاي تلفني مورد استفاده قرار بگيرد.

“گالكسي تب” داراي يك صفحه نمايش لمسي هفت اينچي با وضوح 1024 در 600 پيكسل است و با پردازنده يك گيگاهرتزي A8 كورتكس با ذخيره‌سازي داخلي 16 گيگابايت كار مي‌كند و هم‌چنين داراي شكاف كارت حافظه براي توسعه ذخيره‌سازي تا 32 گيگابايت ديگر است.

در جلوي اين دستگاه يك دوربين 1.3 مگاپيكسلي براي تماس‌ها يا كنفرانس‌هاي ويديويي قرار دارد و در پشت آن يك دوربين سه مگاپيكسلي با لامپ LED قرار دارد. تب 380 گرم وزن داشته و 19 در 12 در 1.2 سانتيمتر اندازه دارد.

كاربران اين دستگاه مي‌توانند با اتصال HSPA از سرعت دانلود 7.2 مگابيت بر ثانيه و سرعت بارگذاري 5.76 مگابيت بر ثانيه برخوردار شده يا حتي برروي شبكه‌هاي واي فاي با سرعت بالاتر به اينترنت متصل شوند و فيلم‌ها را در فورمت‌هاي مختلفي شامل دايو ايكس، ايكس وايد، ويندوز مديا پلير و MPEG-4 تماشا كنند. هم‌چنين با توجه به استفاده آن از نسخه 2.2 آندرويد، فلش 10.1 ادوب نيز در آن پشتيباني مي‌شود.

ديگر نرم‌افزارهاي موجود در اين دستگاه شامل TouchWiz 3.0 براي رابط كاربري آندرويد و برنامه Social Hub است كه پيام‌ها را از شبكه‌هاي اجتماعي مختلف در يك جا جمع‌آوري مي‌كند. اين دو برنامه از سوي سامسونگ براي تلفن‌هاي هوشمندش طراحي شده بود.

هم‌چنين سامسونگ برنامه واقعيت افزوده Layar و سوايپ را كه به كاربران امكان مي‌دهد با كشيدن انگشت برروي حروف يك كي‌بورد مجازي، متن را وارد كنند را در اين دستگاه نصب مي‌كند و به كساني كه مايل به استفاده از يك كي‌بورد مجازي نيستند، يك كي‌بورد سخت‌افزاري به‌عنوان لوازم جانبي عرضه مي‌كند.



البته به همه دوستان بگم من خودم برای خرید رفتم یه نفر گفت ۵۹۰ و یه نفر ۸۵۰ هر دو هم گفتن اصلی با گارانتی.این قیمت برای ۲۹ اسفند ۸۹ گرفتم

خودتون نتیجه گیری کنید