?????????
?????? ??

پویان ? وبلاگ.این وبلاگ برای ارائه مطالب به دانشجویان ساختم و امیدوارم مطالب وبلاگ مورد استفاده شما قرار بگیره 09301011105
????? : poyan24@gmail.com



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 805
بازدید هفته : 2404
بازدید ماه : 4387
بازدید کل : 181129
تعداد مطالب : 756
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


جاوا اسكریپت


?
???????: پویان |
سه شنبه 9 فروردين 1390 |
<-CategoryName->

بی.ام.و اعلام کرد، کوپه مفهومی فوق‌العاده این شرکت با نام Vision EfficientDynamics که اولین‌بار سال گذشته در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شد، وارد خطوط تولید خواهد شد. این نمونه مفهومی به دلیل طراحی ابتکاری آن و فناوری‌های اختصاصی به کار گرفته شده، تاکنون برنده جوایز متعددی شده است

بی.ام.و ویژن


????????: بی ام و, بی ام و ویژن, ویژن, خودرو بی ام و جدید, ,

?
???????: پویان |
سه شنبه 9 فروردين 1390 |
<-CategoryName->

?
???????: پویان |
دو شنبه 8 فروردين 1390 |
<-CategoryName->

تایرهای بدون هوا و بدون پنچری

پنچرگیری هیچگاه فرآیند جالب و خوشایندی نبوده است. حال تصور کنید در منطقه جنگی خودرویی دچار پنچری شود. بی شک در چنین شرایطی پنچرگیری سخت تر از هر زمان دیگری خواهد بود.
در تایرهای آینده دیگر اثری از هوا نخواهد بود تا بدین ترتیب مشکلی به نام "پنچری" برای همیشه به تاریخ سپرده شود

تایر بدون هوا


????????: تایر بدون هوا, تایر خودرو, تایر, تایر بدون پنچری, ,

?
???????: پویان |
دو شنبه 8 فروردين 1390 |
<-CategoryName->

دلیل استفاده از رله تبدیل

در بعضی از خودروهای  سنگین  به خاطر بکار گیری  موتورهای  پرقدرت از استارت های 24 ولت

استفاده می شود در اینگونه وسایل نقلیه ولتاژ تمامی مصرف کننده  و دینام 12 ولت می باشد حال

اگر در اینگونه وسایل نقلیه از باطری 12 ولت استفاده شود  جوابگوی استارت نخواهد بود

رله تبديل ديزل


????????: رله تبدیل موتور دیزل, رله تبدیل, رله تبدیل دیزل, ,

?
???????: پویان |
دو شنبه 8 فروردين 1390 |
<-CategoryName->

رگلاتور وزنه ای پمپ انژگتور

 

پمپ انژكتور به همراه رگلاتور وزنه اي

دو نوع رگلاتور وجود دارد 1- نوع رگلاتور وزنه ای 2- نوع رگلاتور خلائی


????????: رگلاتور وزنه ای,

?
???????: پویان |
دو شنبه 8 فروردين 1390 |
<-CategoryName->

 

رگلاتور خلائی با دقت عمل زیادی که دارد کار موتور را بسیار نرم و یکنواخت می کند لذا در موتورهای

کوچک و سواریها به کار می رود دلیل عدم کاربرد ان در موتورهای سنگین و صنعتی استحکام کمتر ان

نسبت به  رگلاتور های  وزنه ای  می باشد بعضی از این موتورها  بطور  دائم  در حال کار می باشند

بنابراین باید سیستمی بکار رود تا استهلاک کمتری داشته باشد

رگلاتور خلايي پمپ انژكتور


????????: رگلاتور خلائی, رگلاتور خلایی دیزل, ,

?
???????: پویان |
دو شنبه 8 فروردين 1390 |
<-CategoryName->

پمپ انژکتور اسیابی

پمپ انژكتور اسيابي

پمپ انژکتور در حالت کلی بر دو نوع میباشد یک نوع پمپ انژکتور ردیفی و دیگری پمپ انژکتور اسیابی

پمپ انژکتور  در  مدار فشار قوی  قرار گرفته  و سوخت را با  فشار به انژکتورها  ارسال  می نماید

در این


????????: پمپ انژکتور اسیابی, پوپ انژکتور دیزل, پمپ اسیابی,

?
???????: پویان |
دو شنبه 8 فروردين 1390 |
<-CategoryName->

دینام های الترناتور

دلایل ظهور دینام های الترناتور

یکی از معایب دینام های جریان مستقیم این است که این دینام ها در دورهای پائین موتور قادر به شارژ

باطری نمی باشند  امروزه  مصرف  کننده های برقی در خودرو زیاد شده است ترافیک شهرها

دینام


????????: الترناتور, دینامهای الترناتور, ,

?
???????: پویان |
دو شنبه 8 فروردين 1390 |
<-CategoryName->

 سیستم‌های ترمز هواپیمای امروزی از انواع اولیه که در آن برای بحرکت آوردن هواپیما بر روی باند از چرخهای اتومبیل و برای کند کردن سرعت آن از پایه‌های کمک‌دار دم هواپیما استفاده می‌شد، بمراتب پیشی گرفته است. چرخها و ترمزهای جدید به هم وابسته‌اند و در ساخت آنها از روش‌های پیشرفتة مهندسی استفاده شده و نمونه‌های چندگانه‌‌ای از پیشرفت تکنولوژی مواد را به نمایش درآورده است.

img/daneshnameh_up/1/13/BRAKE.gif


اجزای اصلی بکار رفته در سیستم ترمز یک هواپیمای پیشرفتة امروزی بعنوان نمونه بقرار زیر است
????????: ترمز هواپیما, سیستم ترمز هواپیما, هواپیما, ,

?
???????: پویان |
دو شنبه 8 فروردين 1390 |
<-CategoryName->

نیروگاه های سیکل ترکیبی

در توربین گاز جهت کنترل درجه حرارت در اتاق احتراق ضروری است که احتراق با هوای بسیار زیاد صورت پذیرد .دود خروجی از اگزوز توربین گاز ، علاوه بر اینکه دارای درجه حرارت بالایی است ، اکسیژن کافی نیز جهت احتراق دارد ولی در نیروگاههای سیکل ترکیبی از انرژی گاز خروجی از اگزوز به روش های مختلفی جهت تولید بخار استفاده می شود که در بخش های آتی به آن اشاره خواهیم کرد .


????????: نیروگاه سیکل ترکیبی, کار نیروگاه سیکل ترکیبی, سیکل ترکیبی,

?
????? ?????

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 ... 76 صفحه بعد
?????
????????
?? ??? ????
????????